Gyorsabb 100–200-ra, mint 0–100-ra: újabb rekordot döntött a Koenigsegg Jesko
Nem mellesleg félmérföldön is a leggyorsabb a világon.
Nem mellesleg félmérföldön is a leggyorsabb a világon.
A Koenigsegg Jesko Absolut új világrekordot ért el fél mérföldes gyorsulás fronton.
Nem az első kellemetlenség, ami mostanában a márka autóit érinti.
A Koenigsegg Jesko Absolut elképesztően rövid idő alatt tudta le a 0–400–0 km/h produkciót.
Alig százhuszonöt Koenigsegg Jeskót gyártanak.
A Koenigsegg Jesko Attack már alaphelyzetben is egy igazi tekintetmágnes, hát még ebben az egyedi új kivitelében.
Az extrém erős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt Jesko a rekord eléréséhez messze nem feszítette meg az összes izomrostját.
Eredetileg csak ötvenet készítettek volna a kívánságra akár kéziváltósként is használható hiperautóból, de inkább hozzátettek még a sorozat darabszámához.
A gyártó friss felvételeket hozott nyilvánosságra az egyértelműen a végsebességre kihegyezett új sportkocsiról.
Az 1,2 milliárd forintba kerülő hipersportkocsiból nem készül túl sok, ritka látvány lesz az utakon.
Az idei Speed Champions sorozat számos érdekes új modellt vonultat fel.
A Koenigsegg Jeskónak nemcsak a hajtáslánca és a menetdinamikája, hanem a műszerfala is igen különleges.
A Koenigsegg Jesko a svéd márka elképesztő teljesítményű hiperautója, amelyet limitált példányszámban gyártanak.
A minden korábbinál nagyobb végsebességet egy elektromos rásegítés nélküli 1600 lóerős biturbó V8 motor teszi lehetővé.
A svéd autógyártó manufaktúra 1600 lóerős újdonságát minden korábbinál gyorsabbnak ígérik.
A svéd manufaktúra hamarosan egy a Bugatti sebességrekorder hiperautójánál is gyorsabb kocsit fog leleplezni.
Vázoljuk, hogy milyen hangokat ad indításkor az új Koenigsegg 1 600 lóerős erőforrása.
A svéd gyártó újdonsága hibrid hajtás és villanymotorok nélkül ér el elképesztő tempót.